Kwestura WSTI czynna jest w dniach:

poniedziałek – piatek
w godz. 8.00-14.00

tel. (32) 207 30 64 lub (32) 207-30-76
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Odpowiedzi na zapytania mailowe udzielane są w terminie do trzech dni.
Wnioski dotyczące płatności kieruje się do Kanclerza Wyższej Szkoły Technologii Informatycznych w Katowicach za pośrednictwem dziekanatu. Kanclerz rozpatruje podania w terminie do dwóch tygodni.


Informacja o sposobie dokonywania płatności w WSTI:

Informujemy, że w Wyższej Szkole Technologii Informatycznych w Katowicach można dokonywać opłat czesnego za naukę w wybrany sposób:

  1. jednorazowo za semestr, a więc w dwóch wpłatach w ciągu roku, płatnych do 10 października w semestrze zimowym i do 10 marca w semestrze letnim. Wybierając formę płatności w 2 ratach korzystasz z upustu o wartości ok. 5% (upust dot. studiów I stopnia),

    2. w dziesięciu zaliczkach miesięcznych płaconych z góry do 10 dnia każdego miesiąca z wyjątkiem sierpnia i września. Wybierając formę płatności w 10 ratach korzystasz z 2 miesięcy w roku wolnych od opłat,

    3. w dwunastu zaliczkach miesięcznych płaconych z góry do 10 dnia każdego miesiąca w roku. Wybierając formę płatności w 12 ratach płacisz co miesiąc niską ratę.

Dziesiąty dzień miesiąca – bez względu na występowanie dni wolnych od pracy – stanowi nieprzekraczalny termin, do którego opłata powinna być zaksięgowana na koncie uczelni. Za opóźnienie w płatnościach naliczane są odsetki ustawowe za każdy dzień zwłoki.

Student może dokonać zmiany wybranego przez siebie sposobu wnoszenia opłat jedynie przed rozpoczęciem każdego roku akademickiego nie później niż do 1 października wypełniając Deklarację wnoszenia opłat.

Tu możesz się zapoznać z treścią aktualnie obowiązującego Regulaminu opłat.


 

Dla wygody studentów WSTI – przy współpracy z BNP Paribas – przygotowała system masowych płatności oparty o mechanizmy bankowości elektronicznej oraz indywidualne konta w systemie Mass Collect. Numer konta jest generowany na podstawie numeru albumu studenta i jest indywidualny dla każdego studenta, dzięki czemu wpłaty są automatycznie księgowane na subkonto danego studenta.
Dostęp do aktualnego salda oraz numeru konta student uzyskuje za pośrednictwem Wirtualnej Uczelni – w module Opłaty.