Prawie połowa ludzi na świecie czerpie przyjemność z grania w gry komputerowe, więc naturalną rzeczą jest, że wyłaniają się z nich ludzie chcący je tworzyć. To właśnie my, ludzie chcący programować oraz projektować gry.

Branża gier jest dzisiaj najprężniej rozwijającą się gałęzią przemysłu rozrywkowego. Nie bez przyczyny. Jako nowe medium łączące w sobie film, literaturę i przede wszystkim interakcję pozwala angażować odbiorcę w niespotykany dotąd sposób. Granie, z niszowej rozrywki jaką było kilkanaście lat temu, dzięki internetowi, serwisom społecznościowym czy rozwojowi telefonów stało się czymś normalnym, pożądanym. Prawie połowa ludzi na świecie czerpie przyjemność z grania w gry komputerowe, więc naturalną rzeczą jest, że wyłaniają się z nich ludzie chcący je tworzyć.

To właśnie my, ludzie chcący programować oraz projektować gry. Chcący tworzyć je od strony wizualnej poprzez koncept arty, modele 3D czy animacje. Chcący wymyślać mechanikę i wdrażać ją w kod gry. Wszystko co związane z grami można znaleźć właśnie u nas. Jeśli chcesz tworzyć gry, po prostu zacznij je robić - to zdanie zdecydowanie przyświeca naszemu kołu.

Aktualnie pracujemy nad grą pod roboczym tytułem Parasol. Jest to dwuwymiarowa gra zręcznościowa w której musimy pomóc naszemu bohaterowi spaść jak najniżej. I to szybko. Projekt jest tworzony na naszym własnym silniku, dzięki czemu programiści mogą zdobyć wartościowe doświadczenie, a zespół zdobyć własne, spersonalizowane narzędzia. Graficy 3D również mają zajęcie, gdyż Intro gry jest tworzone w pełnym trójwymiarze, przy użyciu technik obecnych w najnowszych grach (normal-, ambient-, specular-, itp. mapach).

Można się z nami skontaktować na facebooku: www.facebook.com/groups/KologierWSTI/, gdzie można się dowiedzieć o najbliższych spotkaniach, oraz już wkrótce na stronie koła, znajdującej się pod chwytliwym adresem www.kologier.pl.

 

Opiekunem koła jest dr Łukasz Adamczyk – wykładowca WSTI, prowadzi zajęcia z grafiki komputerowej i graficznego interfejsu użytkownika, projektowania serwisów internetowych, technologii multimedialnych, animacji, kompozycji oraz fotografii. Promotor kilkudziesięciu informatycznych prac inżynierskich związanych przede wszystkim z szeroko rozumianymi multimediami.