Koło Obrazowania Filmowego w Grach jest przede wszystkim rozwinięciem przedmiotów Obrazowanie Filmowe w Grach Fabularnych i Kreacja i Budowa Scenariusza w Grach Fabularnych z szczególnym naciskiem na praktyczny, realizacyjny aspekt obu przedmiotów. Koło kierowane jest jednak dla wszystkich fascynatów gier komputerowych, których marzeniem jest próba stworzenia własnej gry i własnego tytułu. Studenci uczestniczący w zajęciach indywidualnie i w profesjonalny sposób przygotowują więc własny autorski projekt scenariuszowy gry fabularnej, który ma z jednej strony być próbą zmierzenia się z tematem, z drugiej jednak przede wszystkim wizytówką przyszłego absolwenta naszej Uczelni – czymś z czym będzie wejść w prężnie działający, aczkolwiek trudny i pełen konkurencji, rynek zawodowy gier fabularnych.
Możliwość zainteresowania decydentów tej branży swoim pomysłem rozpisanym już w formę profesjonalnego projektu, dająca podstawy do nawiązania współpracy koprodukcyjnej jest tym co stanowi dzisiaj klucz do sukcesu dla młodego twórcy gier wideo chcącego wiązać swoje zawodowe życie z tą branżą. Jednocześnie na zajęciach poruszane są rozmaite tematy poboczne związane z obrazowaniem filmowym, animacją, video, kreacją pomysłu, oraz najnowszymi trendami w świecie gier.
Opiekun koła: mgr Jacek Szarański
Przewodnicząca koła: Krystyna Stępień