Grafika – unikalny kierunek artystyczny
Pasja i kreatywność
Grafika
Projektowanie graficzne
Grafika
Projektowanie gier i rzeczywistości wirtualnej
Grafika
UX Design – projektowanie użyteczności
Grafika
Multimedia
Grafika
Pracownia rysunku i malarstwa
Profesjonalny sprzęt
Magazyn Studentów Kreatywnych

land box grafika

 

 

 

Grafika artystyczne studia licencjackie
w WSTI to:

 

  1. Unikatowe połączenie zajęć artystycznych (ok. 70% zajęć) z innymi dziedzinami wiedzy, w tym informatycznej.

  2. Pracownie komputerowe wyposażone w najnowszy sprzęt wysokiej klasy (30 nowych Pecetów i 30 Apple iMac'ów) zakupiony dzięki dofinansowaniu z UE.

  3. Najnowsze oprogramowanie graficzne, m.in. InDesign, Illustrator, Photoshop, Premiere AffterEffects, Flash, 3D StudioMax, AutoCAD.

  4. Multimedialny sprzęt: aparaty fotograficzne, kamery, tablety i wiele innych.

  5. Profesjonalna w pełni wyposażona pracownia artystyczna technik tradycyjnych, jak rysunek, malarstwo i rzeźba.

  6. Nacisk na praktyczny wymiar zajęć, plenery artystyczne i praktyki obowiązkowe w instytucjach kultury, agencjach kreatywnych czy działach kreacji i marketingu dużych firm.

  7. Wykładowcy praktycy, starannie dobrani dydaktycy, kultywujący artystyczne pasje na co dzień.

  8. Atrakcyjnej wysokości czesne, przy jednocześnie bardzo dobrych warunkach studiowania, a do tego brak ukrytych opłat. Gwarantowane przez cały cykl kształcenia.

  9. Atmosfera twórcza, życzliwość i przyjazność kadry oraz Władz Uczelni.

  10. Otwartość na poprawę efektywności kształcenia osób niepełnosprawnych (dzięki dotacji zakupiliśmy urządzenia udźwiękawiająco-powiększające).

  11. Biuro Karier i prężnie działający Doradca Zawodowy monitorujący bieżące zapotrzebowanie pracodawców i rynku pracy. Wyniki badań potrzeb rynku pracy są uwzględniane w systematycznej aktualizacji dydaktyki na kierunku Grafika.

  12. Lokalizacja Uczelnicentrum Katowic z dogodnym dojazdem z każdego kierunku Aglomeracji Śląskiej.

  13. Studenci WSTI to prawdziwi pasjonaci realizujący swoje zainteresowania nie tylko w kołach naukowych, ale także w Magazynie Studentów Kreatywnych Artboard, czy w wybitnych pracach dyplomowych.

  14. Opinie naszych studentów są najlepszym dowodem, że warto studiować w WSTI. Oto niektóre z recenzji Uczelni, którymi podzielili się na profilu uczelnianym na FB.

  15. Praca dyplomowa wieńczy dzieło, jakim jest zdobywanie wiedzy i umiejętności w czasie studiowania, jej temat i koncepcja nie powinny być dziełem przypadku, ale konsekwencją zdobytych kompetencji, rozbudzonych zainteresowań i planów zawodowych studenta. Zapraszamy do zapoznania się z wybranymi pracami, które charakteryzuje wyróżnienie ich autorów za wniesienie w formie i temacie pracy ciekawych elementów do szeroko pojętej dziedziny wiedzy, jaką jest Grafika.

 

but erekrut   but einformator

 

Dlaczego studenci wybierają Grafikę?

Rekrutacja: licencjat

Form not found or is not published

Powered by ChronoForms - ChronoEngine.com

Zasady promocji obowiązujące w roku akademickim 2013/2014
dla kandydatów na studia I stopnia

Zasady promocji „Zapisz się do 30 czerwca - rozpocznij ze zniżką!”



Zasady promocji „Zapisz się do 30 czerwca - rozpocznij ze zniżką!” 

1. Promocja „Zapisz się do 30 czerwca - rozpocznij ze zniżką!” obowiązuje każdego kandydata zapisującego się w naborze letnim na rok akademicki 2013/14 na dowolny tryb studiów prowadzonych przez Wyższą Szkołę Technologii Informatycznych w Katowicach na kierunkach: INFORMATYKA (Studia inżynierskie 7 semestrów), GRAFIKA (Studia licencjackie 7 semestrów), wybierającego jeden z trzech systemów płatności czesnego, który spełni równocześnie warunki określone poniżej w pkt. 2 i 3.

2. Do dn. 30.06.2013r. do g. 24:00 Kandydat dokona I etapu zapisu na wybrany kierunek i tryb studiów poprzez wypełnienie formularza rekrutacyjnego w internetowym systemie rekrutacji dostępnym na stronie internetowej www.wsti.pl/rekrutacja

3. W terminie do 15.07.2013r. do g. 18.00 należy zakończyć proces rekrutacji na studia dopełniając wszelkich formalności wynikających z zasad przyjęć na dany kierunek, co oznacza w szczególności:

3.1. w przypadku rekrutacji na kierunek Grafika:
• zapis i odbycie rozmowy kwalifikacyjnej, zakończonej uzyskaniem przynajmniej minimalnej wymaganej liczby punktów (II etap),
• złożenie w Biurze Rekrutacji WSTI kompletu wymaganych dokumentów, określonych na stronie internetowej www.wsti.pl/strefa-kandydata/grafika/zasady-przyjec (III etap).

3.2. w przypadku rekrutacji na kierunek Informatyka:
• złożenie w Biurze Rekrutacji WSTI kompletu wymaganych dokumentów, określonych na stronie internetowej www.wsti.pl/strefa-kandydata/informatyka/zasady-przyjec (II etap).

4. Regularne i promocyjne czesne w ramach promocji „Zapisz się do 30 czerwca - rozpocznij ze zniżką!” wynosi odpowiednio: 
 

Kierunek

Czesne w systemie płatności 2 semestralnych rat

Czesne w systemie płatności 10 miesięcznych rat

Czesne w systemie płatności 12 miesięcznych rat

forma stacjonarna

forma niestacjonarna

forma stacjonarna

forma niestacjonarna

forma stacjonarna

forma niestacjonarna

Informatyka

 

 

 

 

 

 

czesne promocyjne

1 728 zł

1 575 zł

364 zł

331 zł

303 zł

276 zł

czesne
poza promocją

2 160 zł

1 969 zł

455 zł

414 zł

379 zł

345 zł

Grafika

 

 

 

 

 

 

czesne promocyjne

2 142 zł

1 805 zł

451 zł

381 zł

376 zł

317 zł

czesne
poza promocją

2 677 zł

2 257 zł

564 zł

476 zł

470 zł

396 zł

5. W przypadku wyboru płatności:

- w systemie 2 semestralnych rat promocyjne czesne obejmuje pierwszą ratę,
- w systemie 10 miesięcznych rat promocyjne czesne obejmuje pierwszych pięć rat
- w systemie 12 miesięcznych rat promocyjne czesne obejmuje pierwszych sześć rat.

6. Okres trwania promocji „Zapisz się do 30 czerwca - rozpocznij ze zniżką!” kończy się 30.06.2013r., przy czym w wyjątkowych warunkach może zostać przedłużony przez Wyższą Szkołę Technologii Informatycznych w Katowicach.

7. Niedopełnienie niezbędnych do zapisu na studia etapów rekrutacji wskazanych w pkt. 1 i 2 oznacza rezygnację z promocyjnego czesnego, bez możliwości wnoszenia roszczeń finansowych przez kandydata względem Wyższej Szkoły Technologii Informatycznych w Katowicach.

8. W przypadku rezygnacji/skreślenia studenta z pobierania nauki w miesiącu objętym promocją (tzn. w okresie od X 2013 do II/III 2014 w zależności od wybranego systemu opłat) miesięczna zaliczka czesnego zostaje przeliczona na kwotę czesnego nie objętego promocją, obowiązującą w 10 ratalnym systemie opłat, a student będzie zobowiązany dopłacić różnicę w terminie 7 dni od dnia rezygnacji. Przekroczenie tego terminu spowoduje również naliczenie odsetek ustawowych.

9. W przypadku rezygnacji/skreślenia studenta z pobierania nauki po okresie objętym promocją, student nie będzie zobowiązany do dopłacania różnicy o której mowa w pkt 8, natomiast będzie zobowiązany do uregulowania bieżącej zaliczki czesnego – zgodnie z zapisami „Umowy o świadczenie usług edukacyjnych”

10. W przypadku rezygnacji/skreślenia z pobierania nauki a następnie reaktywacji w prawach studenta – student traci prawo do promocyjnego czesnego.

11. Promocja „Zapisz się do 30 czerwca - rozpocznij ze zniżką!” może łączyć się z innymi promocjami oferowanymi przez Wyższą Szkołę Technologii Informatycznych w Katowicach, w tym m.in. wszystkimi promocjami opłaty rekrutacyjnej (wpisowego) określonymi na stronie internetowej www.wsti.pl/promocje

10. Wszelkie pytania dotyczące promocji „Zapisz się do 30 czerwca - rozpocznij ze zniżką!” należy kierować do pracowników Biura Rekrutacji WSTI osobiście, Biuro Rekrutacji SWSM, pokój 112 B (parter, wieża B) ul. Mickiewicza 29, Katowice (centrum) w godzinach pracy: poniedziałek 10:00 - 18:00, wtorek - piątek 9:00 - 17:00 (w okresie 20.05-31.05.2013r.), lub poniedziałek 10:00 - 18:00, wtorek - piątek 9:00 - 17:00, sobota 8:00 - 16:00 (w okresie od 1.06.2013 r.), bądź telefonicznie pod nr: (32) 207 27 10, mailowo na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

11. Kwestie sporne związane z zasadami promocji „Zapisz się do 30 czerwca - rozpocznij ze zniżką!” rozstrzygane są polubownie, w porozumieniu z kandydatem, przez zwierzchnika Biura Rekrutacji WSTI, nadzorującego prawidłowy przebieg wszelkich procesów rekrutacji, w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od otrzymania informacji o sporze.

Nie trać czasu!

 Zapisując się jak najszybciej, korzystasz z promocji
i oszczędzasz łącznie do 800 zł!


Zajęcia w ramach studiów artystycznych na kierunku GRAFIKA prowadzone są w dwóch trybach: 
stacjonarnym i niestacjonarnym.

 

Tryb stacjonarny

Zajęcia prowadzone są w dni powszednie przez 4 lub 5 dni w tygodniu.

 

Tryb niestacjonarny

W każdym semestrze przewidzianych jest 10 zjazdów.

Zajęcia prowadzone są co dwa tygodnie w:

  • piątki (od godziny 16:00 do godziny 21:00)
  • soboty (w godzinach od 08 :00 do godziny 20:35)
  • niedziele (w godzinach od 8:00 do godziny 20:35)

Dodatkowo co drugi zjazd (około raz na miesiąc) zajęcia odbywać się będą w:

  • czwartki (od godziny 16:00 do godziny 20:10)

Godziny rozpoczynania i kończenia się zajęć w poszczególnych dniach mogą się zmieniać w zależności od liczby godzin w semestrze oraz sposobu ułożenia planu. Przedstawione godziny w sposób możliwie wierny oddają stan rzeczywisty, niemniej w sytuacjach losowych lub niezależnych od Uczelni mogą się różnić od niego.

 Zapisz się do 30 czerwca - rozpocznij ze zniżką!

System wpłat czesnego

Tryb kształcenia

 

stacjonarny

niestacjonarny

12 miesięcznych rat

376 zł *

470 zł

317 zł *

396 zł

opłata rekrutacyjna

0 zł **

263,5 zł

0 zł **

222,5 zł

* czesne w promocji "Zapisz się do 30 czerwca - rozpocznij ze zniżką!".  Sprawdź szczegóły promocji

** czesne w promocji "Zapisz się do 30 czerwca - nie płać wpisowego!".  Sprawdź szczegóły promocji

 

Elastyczny system opłat – płać jak chcesz

WSTI proponuje studentom korzystny system opłat. W zależności od preferencji i możliwości finansowych możesz raz w roku wybrać system 12, 10 lub 2 rat, zgodnie z którym chcesz opłacać czesne. Wybierając formę płatności w 2 ratach korzystasz z upustu o wartości 5%.

Sprawdź opłaty w innych systemach płatności

wsti buton oplaty

 

 

SKORZYSTAJ Z PROMOCJI W OPŁACIE REKRUTACYJNEJ

Zapisz się do 30 czerwca i nie płać wpisowego! Sprawdź szczegóły promocji

Wpłata za opłatę rekrutacyjną (wpisowe) w okresie pozapromocyjnym wynosi 263,5 zł (Grafka - tryb stacjonarny) lub 222,5 zł (Grafika - tryb niestacjonarny). Opłatę należy wnosić na poniższy numer konta:

Wyższa Szkoła Technologii Informatycznych w Katowicach
ul. Mickiewicza 29, 40-085 Katowice
nr konta: 51 1750 1312 1010 1000 0000 0000

Konstrukcja programu nauczania na kierunku Grafika w WSTI uwzględnia zalecenia Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego i spełnia kryteria akredytacji odnośnie wymogów programowych dla kierunków studiów artystycznych. Przedmioty artystyczne stanowią ponad 70% godzin zajęć, a nie więcej niż 30% to przedmioty nieartystyczne.

Sprawdź krótką charakterystykę przedmiotów na kierunku GRAFIKA

Nacisk na kształcenie praktyczne jest priorytetem programu nauczania na kierunku GRAFIKA. Wykłady to średnio nie więcej niż 30% godzin zajęć, a ponad 70% czasu nauki to zajęcia praktyczne. Dominacja zajęć o charakterze niewykładowym na każdym semestrze studiów, a także organizacja obowiązkowych praktyk i plenerów artystycznych sprzyjają indywidualnemu rozwojowi zdolności twórczych. 

Praktyki zawodowe

Podczas studiów studenci odbywają obowiązkową praktykę zawodową, która jest organizowana przez uczelnię w takich firmach i instytucjach, jak: studia graficzne, studia fotograficzne, studia filmowe, agencje i studia reklamowe, działy marketingu dużych przedsiębiorstw, działy promocji instytucji samorządowych, drukarnie cyfrowe i offsetowe, wydawnictwa, firmy internetowe, instytucje kultury - galerie, ośrodki kultury itp. Podczas praktyki student ma możliwość poznania warunków wykonywania zawodu.

Plenery artystyczne

Poza praktykami studenci uczestniczą w obowiązkowych plenerach artystycznych uzupełniających cykl kształcenia w zakresie przedmiotów ogólnoplastycznych. Plenery, organizowane w formie wyjazdowych warsztatów twórczych, intensyfikują proces nabywania doświadczeń kreacyjnych i warsztatowych oraz kształtowania twórczej indywidualności studentów.    

Plener realizowany jest po I roku studiów (w okresie wakacyjnym-między II a III semestrem studiów)

Program nauczania na kierunku Grafika uwzględnia podział tematyczny zajęć po 4 semestrze na dwie specjalności:

Lp.

NAZWA PRZEDMIOTU

Rozkład zajęć


ROK


ROK


ROK

4 ROK

I
sem

II
sem

III
sem

IV
sem

V
sem

VI
sem

VII
sem

I. Kształcenie ogólne wymagane standardami

1

 Język zachodni

a_kulka.gif

a_kulka.gif

a_kulka.gif

a_kulka.gif

 

 

 

2

 Podstawy technik informatycznych

a_kulka.gif

 

 

 

 

 

 

3

 Wychowanie fizyczne

a_kulka.gif

a_kulka.gif

 

 

 

 

 

4

 Historia dizajnu

 

 

 

 

a_kulka.gif 

a_kulka.gif 

 

II. Kształcenie podstawowe wymagane standardami

1

 Historia i teoria sztuki

a_kulka.gif

a_kulka.gif 

 

 

 

 

 

2

 Historia grafiki

 

 

 

 

a_kulka.gif

 

 

3

 Filozofia i estetyka

 

 

 

 

 

a_kulka.gif

 

4

 Socjologia sztuki

 

 

 

 

 

a_kulka.gif

 

 Podstawy marketingu

 

 

 

a_kulka.gif

a_kulka.gif

 

 

6

 Prawo autorskie

 

 

 

 

 

 

a_kulka.gif

7

 Kompozycja

a_kulka.gif

 

 

 

 

 

 

8

 Rysunek

a_kulka.gif

 

 

 

 

 

 

9

 Malarstwo

 

a_kulka.gif

 

 

 

 

 

10

 Rzeźba

 

 

 

a_kulka.gif

 

 

 

11

 Fotografia

 

a_kulka.gif

a_kulka.gif

 

 

 

 

12

 Psychologia widzenia

 

a_kulka.gif

 

 

 

 

 

III. Kształcenie kierunkowe wymagane standardami

1

 Technologia  i materiałoznawstwo

a_kulka.gif

 

 

 

 

 

 

2

 Podstawy technik graficznych

 

 

a_kulka.gif

a_kulka.gif

 

 

 

3

 Metodyka projektowania graficznego

 

 

 

 

a_kulka.gif

 

 

4

 Liternictwo i typografia

 

a_kulka.gif

a_kulka.gif

 

 

 

 

5

 Podstawy grafiki użytkowej

 

 

a_kulka.gif

a_kulka.gif

 

 

 

  6

 Rejestracja obrazu i dźwięku

 

 

 

a_kulka.gif

a_kulka.gif

 

 

7

 Podstawy animacji i interakcji

 

 

a_kulka.gif

a_kulka.gif

 

 

 

IV. Uzupełniające kształcenie ogólnoplastyczne i kierunkowe

1

 Grafika rastrowa - PhotoShop

a_kulka.gif

 

 

 

 

 

 

2

 Grafika wektorowa - Illustrator

a_kulka.gif

 

 

 

 

 

 

3

 Typografia i prepress - InDesign

a_kulka.gif

 

 

 

 

 

 

4

 Animacja i interakcja - Flash

 

a_kulka.gif

 

 

 

 

 

5

 Efekty video - After Effect

 

 

 

 

a_kulka.gif

 

 

6

 Podstawy programowania

 

a_kulka.gif

 

 

 

 

 

7

 Rysunek użytkowy

 

a_kulka.gif

a_kulka.gif

 

 

 

 

8

 Projektowanie stron WWW

 

 

a_kulka.gif

a_kulka.gif

a_kulka.gif

 

 

9

 Fotografia użytkowa

 

 

 

a_kulka.gif

a_kulka.gif

 

 

10

 Grafika edytorska

 

 

 

 

a_kulka.gif

 

 

11

 Komunikacja marketingowa

 

 

a_kulka.gif

 

 

 

 

12

 Identyfikacja wizualna

 

 

 

a_kulka.gif

a_kulka.gif

 

 

13

 Animacja

 

 

 

 

a_kulka.gif

 

 

14

 Praktyka

 

 

 

a_kulka.gif

 

 

 

V. Przedmioty obieralne - specjalność Projektowanie graficzne

1

 Projektowanie publikacji (SD)

 

 

 

 

 

a_kulka.gif

a_kulka.gif

2

 Projektowanie marketingowe (SD)

 

 

 

 

 

a_kulka.gif

a_kulka.gif 

3

 Projektowanie serwisów internetowych (SD)

 

 

 

 

 

a_kulka.gif 

a_kulka.gif 

4

 Fotografia reklamowa (SD)

 

 

 

 

 

a_kulka.gif

a_kulka.gif

5

 Grafika cyfrowa (SD)

 

 

 

 

a_kulka.gif

a_kulka.gif

a_kulka.gif 

6

 Techniki poligraficzne

 

 

 

 

a_kulka.gif

 

 

7

 DTP i redakcja techniczna

 

 

 

 

 

a_kulka.gif

 

8

 Komputerowe wsparcie projektowania 2D

 

 

 

 

 

a_kulka.gif 

a_kulka.gif 

 VI. Przedmioty obieralne - specjalność Multimedia

1

 Animacja (SD)

 

 

 

 

 

a_kulka.gif

a_kulka.gif

 2

 Edycja i montaż video (SD)

 

 

 

 

 

a_kulka.gif 

a_kulka.gif 

 3

 Modelowanie i animacja 3D (SD)

 

 

 

 

 

a_kulka.gif

a_kulka.gif

 4

 Wirtualna przestrzeń CAD

 

 

 

 

a_kulka.gif 

 

 

 5

 Multimedialne strony WWW (SD)

 

 

 

 

 

a_kulka.gif

a_kulka.gif 

 6

 Scenopisarstwo i storyboard'ing

 

 

 

 

a_kulka.gif

a_kulka.gif 

a_kulka.gif

 7

 Edycja dźwięku

 

 

 

 

 

a_kulka.gif

a_kulka.gif 

 8

 Cyfrowe efekty specjalne

 

 

 

 

 

a_kulka.gif

a_kulka.gif

VII. Zajęcia dodatkowe

22

 Seminarium dyplomowe

 

 

 

 

 


a_kulka.gif

23

 Dyplom

 

 

 

 

 


a_kulka.gif


Praktyki zawodowe - trwają 3 tygodnie (120 godz.) odbywają się po II roku studiów. Za zaliczenie praktyki student otrzymuje 3 pkt. ECTS. 


Absolwent kierunku GRAFIKA posiada wiedzę i kompetencje twórcze w zakresie projektowania wszelkich form wizualnych dla nowych i tradycyjnych mediów, ich zastosowań użytkowych, biznesowych i artystycznych, a także edukacyjnych.

Dzięki połączeniu w ramach programu studiów zajęć z dyscyplin artystycznych z elementami wiedzy o prawie autorskim, marketingu, technologii IT czy języka obcego, absolwent kierunku posiada nieograniczone możliwości kreacji przy rozwiniętych umiejętnościach posługiwania się różnorodnymi narzędziami.

W zakresie sztuk pięknych w polu zainteresowania i posiadanej wiedzy absolwenta znajdują się zarówno tradycyjne, jak i zaawansowane technologicznie środki ekspresji. Przekazywana jest ogólna wiedza z zakresu historii sztuki, estetyki i design`u.  Duża ilość ćwiczeń umożliwia praktyczną naukę  obrazowania, modelowania i kompozycji.

W zakresie umiejętności informatycznych absolwenta szczególny nacisk położony jest na praktyczne poznanie oprogramowania służącego do modelowania obrazu i dźwięku, edycji mediów strumieniowych, generowania obrazu dwu- i trój-wymiarowego, oraz wszelkich zastosowań DTP (desktop publishing).

Dokąd po studiach, czyli jakie perspektywy zawodowe dla absolwentów

Absolwent kierunku Grafika może znaleźć zatrudnienie między innymi w:

  • agencjach graficznych,

  • agencjach fotograficznych,

  • agencjach reklamowych i marketingowych,

  • zakładach poligraficznych,

  • wydawnictwach,

  • studiach filmowych i telewizyjnych,

  • firmach internetowych i informatycznych,

  • firmach tworzących gry komputerowe,

  • firmach programistycznych,

  • studiach deweloperskich,

  • instytucjach kultury.

grafika absolwent

Kompetencje absolwenta po wyborze specjalności

Projektowanie graficzne

Poza wymienionymi wyżej umiejętnościami absolwent kierunku Grafika o specjalności Projektowanie graficzne nabywa dodatkowo wiedzę i umiejętności z zakresu: 

  • zagadnień grafiki edytorskiej i druku cyfrowego, technik poligraficznych, DTP prepress’u i postpress’u

  • projektowania na potrzeby marketingowe - projektowania i planowania kampanii promocyjnych, a także identyfikacji korporacyjnej

  • projektowania publikacji, składu i łamania publikacji, typografii w druku

  • zaawansowanej, fachowej obsługi urządzeń do druku cyfrowego, ich kalibracji do druku na różnych materiałach

  • realizacji zadań z zakresu fotografii użytkowej (reklamowej), korekcji i retuszu fotografii, fotografowania produktu, projektowania, organizacji i realizacji kreatywnych, ukierunkowanych marketingowo sesji fotograficznych

  • projektowania serwisów internetowych (projektowania graficznego i budowy serwisów internetowych, przygotowania w zakresie projektowania funkcjonalnego, w tym: projektowania architektury i modelowania informacji, doboru typografii stron internetowych, podstaw języków znacznikowych HTML, XHTML, podstawy GUI)

  • przygotowania i projektowania multimediów na potrzeby reklamowe w Internecie

Absolwent będzie:

  • wykazywał się znajomością zagadnień komunikacji marketingowej, umiejętnością dostrzegania, analizowania i selekcjonowania istotnych cech obiektu komunikacji oraz budowania na tej podstawie spójnego komunikatu marketingowego w oparciu o własną kreację,

  • posiadał umiejętność budowania systemu identyfikacji korporacyjnej, znajomość zasad budowy kampanii promocyjnych (komercyjnych i społecznych)

Poprzez nabycie kompetencji dodatkowych w ramach specjalności Projektowanie graficzne absolwent będzie przygotowany także do podjęcia własnej działalności gospodarczej w zakresie:

  • grafiki edytorskiej oraz usług DTP

  • druku cyfrowego

  • usług projektowych związanych z tworzeniem serwisów internetowych

  • usług marketingowych i reklamowych

  • fotografii reklamowej


Multimedia

Absolwent kierunku Grafika o specjalności Multimedia nabędzie dodatkowo wiedzę i umiejętności z zakresu:

  • grafiki kinetycznej i prezentacyjnej

  • tworzenie wizualizacji i modelowania przestrzeni i obiektów 3D

  • animacji 3D i 2 D

  • projektowania zaawansowanych technologicznie multimedialnych stron internetowych

  • projektowania inżynieryjnego AutoCad 2D i 3D

  • przygotowania w zakresie projektowania funkcjonalnego

Będzie posiadał wiedzę i umiejętności z zakresu:

  • projektowania graficznego i budowy multimedialnych serwisów internetowych

  • architektury i modelowania informacji, doboru typografii stron internetowych, podstaw języków znacznikowych HTML, XHTML, podstawy GUI

  • przygotowania w zakresie projektowania funkcjonalnego

  • rejestracji, obróbki i montażu obrazu video, montażu nieliniowego video, filmowych efektów specjalnych, scenopisarstwa oraz przygotowania w zakresie projektowania funkcjonalnego

Poprzez nabycie kompetencji dodatkowych w ramach specjalności Multimedia absolwent będzie przygotowany także do podjęcia własnej działalności gospodarczej w zakresie:

  • modelowania 2D i 3D i wykonywania prac w AutoCad 2D i 3D

  • usług internetowych, video oraz usług reklamowych i marketingowych


Projektowanie gier i rzeczywistości wirtualnej

proj gierSpecjalność ta łączy w sobie zarówno kompetencje z zakresu grafiki artystycznej i projektowania graficznego oraz warsztatu grafiki komputerowej ze uwzględnieniem nowoczesnych technologii projektowania gier. Bardzo ważną jest również umiejętność pracy zespołowej ze współtwórcami gier komputerowych i rozrywki interaktywnej. Program specjalności został opracowany przy ścisłej współpracy ze praktykami związanymi z branżą gier wideo.

Poza wymienionymi wyżej umiejętnościami absolwent kierunku Grafika o specjalności Projektowanie gier i rzeczywistości wirtualnej nabywa dodatkowo wiedzę i umiejętności z zakresu:

  • animacja 2D i 3D

  • projektowania tekstur i optymalizacji plików graficznych na potrzeby gier

  • tworzenia grafiki komputerowej

  • tworzenia: koncepcji, fabuł, poziomów i narracji oraz interfejsów gier

  • projektowania interakcji postaci i obiektów

  • modelowania 3D oraz animacji wideo

  • tworzenia systemów skryptowych w silnikach gier

  • komputerowych efektów specjalnych

  • programowanie zagadnień logiki gry i sztucznej inteligencji występujących w niej postaci

  • praktyczne korzystanie z profesjonalnych platform softwarowyh stosowanych w obszarze gier

  • organizowania procesu projektowego gry

  • realizacji gier w różnych środowiskach i na różnych platformach (platforma mobilna, środowisko webowe, gry sieciowe)

  • zrozumienia i zdobycie umiejętności modelowania złożonych scen dynamicznych zachowujących się zgodnie z prawami fizyki

Poprzez nabycie kompetencji dodatkowych w ramach specjalności  absolwent będzie przygotowany do podjęcia pracy w:

  • firmach tworzących gry komputerowe

  • firmach programistycznych

  • agencjach reklamowych i marketingowych

  • studiach deweloperskich

  • studiach graficznych i fotograficznych

  • przy produkcji filmowej i telewizyjnej


UX Design – projektowanie użyteczności

W produkcji oprogramowania, produktów oraz usług coraz większy nacisk kładzie się na ich przyjazny i użyteczny charakter – stąd rosnące zapotrzebowanie na rynku pracy na osoby posiadające wiedzę i praktyczne umiejętności w projektowaniu, badaniu i analizowaniu User Experience.
UX Design – projektowanie użyteczności to specjalność w której proponujemy unikalne połączenie UX design z analityką internetową. Pokazujemy proces, od momentu analizy wymagań klienta, przez prace projektowe, po analizę zachowania użytkowników i optymalizację zastosowanych rozwiązań. Odpowiednio dobrane przedmioty w programie specjalności pozwalają zdobyć kwalifikacje w zakresie projektowania aplikacji i produktów cyfrowych z naciskiem na User Experience – dziedzinę łączącą świat IT ze światem psychologii, designu, marketingu i analizy biznesowej.

Podczas studiów student nabędzie wiedzę i umiejętności z zakresu:

  • projektowania interfejsu

  • interakcji z użytkownikiem

  • architektury informacji

  • postrzegania serwisu i marki

  • tworzenia rozwiązań internetowych od momentu analizy wymagań klienta, przez prace projektowe, po analizę zachowania użytkowników i optymalizację zastosowanych rozwiązań

  • pozycjonowania stron

  • copywriting`u

Po ukończeniu specjalności absolwent będzie mógł znaleźć zatrudnienie jako:

  • UX Designer / UX Specialist

  • Projektant UX/UI

  • UX Researcher

  • Web Analyst, Digital Marketing Analyst

  • Web developer

  • analityk biznesowy i systemowy

  • właściciel produktu (ang. Product Owner) i procesu

  • specjalista ds. zapewnienia jakości

  • inżynier wymagań

Microsoft IT
Cisco
Oracle
E-Learning
DreamSpark
VMWare
Dyplomy

Skróty

Facebook