Grafika – unikalny kierunek artystyczny
Pasja i kreatywność
Grafika
Projektowanie graficzne
Grafika
Projektowanie gier i rzeczywistości wirtualnej
Grafika
UX Design – projektowanie użyteczności
Grafika
Multimedia
Grafika
Pracownia rysunku i malarstwa
Profesjonalny sprzęt
Magazyn Studentów Kreatywnych

Konstrukcja programu nauczania na kierunku Grafika w WSTI uwzględnia zalecenia Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego i spełnia kryteria akredytacji odnośnie wymogów programowych dla kierunków studiów artystycznych. Przedmioty artystyczne stanowią ponad 70% godzin zajęć, a nie więcej niż 30% to przedmioty nieartystyczne.

Nacisk na kształcenie praktyczne jest priorytetem programu nauczania na kierunku GRAFIKA. Wykłady to średnio nie więcej niż 30% godzin zajęć, a ponad 70% czasu nauki to zajęcia praktyczne. Dominacja zajęć o charakterze niewykładowym na każdym semestrze studiów, a także organizacja obowiązkowych praktyk i plenerów artystycznych sprzyjają indywidualnemu rozwojowi zdolności twórczych. 

Program nauczania na kierunku Grafika uwzględnia podział tematyczny zajęć po 4 semestrze na trzy specjalności:

ikona grafika pioroProjektowanie graficzne  ikona grafika multimediaMultimedia  ikona grafika gryProjektowanie gier

ikona grafika uxUX Design

Poza praktykami studenci uczestniczą w obowiązkowych plenerach artystycznych uzupełniających cykl kształcenia w zakresie przedmiotów ogólnoplastycznych. Plenery, organizowane w formie wyjazdowych warsztatów twórczych, intensyfikują proces nabywania doświadczeń kreacyjnych i warsztatowych oraz kształtowania twórczej indywidualności studentów.

Plener realizowany jest po I roku studiów (w okresie wakacyjnym-między II a III semestrem studiów)

Podczas studiów studenci odbywają obowiązkową praktykę zawodową, która jest organizowana przez uczelnię w takich firmach i instytucjach, jak: studia graficzne, studia fotograficzne, studia filmowe, agencje i studia reklamowe, działy marketingu dużych przedsiębiorstw, działy promocji instytucji samorządowych, drukarnie cyfrowe i offsetowe, wydawnictwa, firmy internetowe, instytucje kultury - galerie, ośrodki kultury itp. Podczas praktyki student ma możliwość poznania warunków wykonywania zawodu.

Praktyka zawodowa realizowana jest po I, II oraz III roku studiów (w okresie wakacyjnym-między II a III semestrem studiów; IV a V semestrem studiów; VI a VII semestrem studiów)

Microsoft IT
Cisco
Oracle
E-Learning
DreamSpark
VMWare
Dyplomy

Skróty

Facebook