
Kierunek wykształcenia: Socjologia i Politologia
Dziedzina/dyscyplina nauki: Marketing
Staż pracy: 30 lat
Ukończona uczelnia: absolwent Wydziału Nauk Społecznych w Uniwersytecie Śląskim w Katowicach
Staż pracy w uczelni WSTI: 10 lat
Prowadzone w uczelni przedmioty:
- Podstawy marketingu i komunikacji marketingowej
- Metodyka projektowania graficznego
- Podstawy marketingu
Funkcje i dodatkowe zadania w uczelni: współpracownik pisma ArtBoard
Co studenci i współpracownicy o mnie wiedzieć powinni: cenię sobie punktualność, preferuję ludzi kreatywnych zdolnych do merytorycznych sporów
Hobby i zainteresowania pozazawodowe: sport, teatr, publicystyka ekonomiczna
Inne ważne informacje:
- autor i współautor ponad 30 publikacji naukowych z dziedziny brandingu terytorialnego, głównie tożsamości wizualnej samorządów.
- współautor książki (z dr hab. Anną Adamus-Matuszyńską z Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach) pt. „Tożsamość wizualna polskich województw, miast i powiatów. Identyfikacja, prezentacja, znaczenie” (Toruń-Katowice 2017),
- czynny konsultant i ekspert marketingowy
- autor licznych tekstów publicystycznych i poradnikowych z dziedziny brandingu