Dom jednorodzinny. Kilka kilometrów od centrum Wrocławia. Zaledwie rzut kamieniem od brzegu Odry. Zbiera się zespół. W ciągu kilku tygodni przygotowuje ofertę, która bije na głowę propozycje agencji z Niemiec i Szwajcarii. Me & My Friends wygrywa przetarg na kompleksową obsługę internetową Międzynarodowej Rady Piłkarskiej (IFAB) – instytucji starszej od FIFA. Przypadek? Nic bardziej mylnego. Pomysły Polaków zobaczy niebawem cały świat.

Międzynarodowa Rada Piłkarska to instytucja, która zajmuje się tworzeniem i nowelizacją przepisów w piłce nożnej. Powstała w 1886 r., czyli 18 lat przed zawiązaniem się FIFA. Rada, choć ma już swoje lata, ciągle chce być na czasie i potrzebuje nowoczesnej oprawy wizualnej. W tym celu, w grudniu zeszłego roku, ogłosiła przetarg, który zakładał m.in. stworzenie nowej strony internetowej. Wzięła w nim udział mała, ale doświadczona firma z Wrocławia. Wygrała. Strona IFAB, zrealizowana przez Polaków, rusza jeszcze w maju.

czytaj cały artykuł

źródło: businessinsider