Informujemy, że w uczelni trwają prace nad wdrożeniem systemu zdalnego nauczania Google G Suite.
Umożliwia on realizację zajęć w formie transmisji wideo pomiędzy nauczycielem a studentami, prezentację zdalnego pulpitu nauczyciela, materiałów dydaktycznych, a także komunikację audio/video oraz tekstową pomiędzy uczestnikami. Zgodnie z założeniami, w miarę możliwości, zajęcia będą się odbywały zgodnie ze standardowym planem zajęć podanym na początku semestru.
W chwili obecnej realizowana jest konfiguracja systemu poprzez zakładanie studentom i nauczycielom kont oraz przypisywanie ich do odpowiednich klas (classrooms).
Wkrótce każdy student otrzyma informacje dotyczące logowania wraz z instrukcją obsługi. Informacja o możliwości korzystania z systemu zostanie przesłana mailowo. Przypominamy, iż cały czas działa system udostępniania materiałów dydaktycznych do bieżących zajęć. Materiały publikowane są w Strefie studenta – Plan zajęć, po zalogowaniu.

Władze Uczelni