Podczas wykładu Łukasz Sałata podzieli się swoim doświadczeniem z zakresu tworzenia gier 2d na przykładzie gry My Brother Rabbit oraz opowie jakie możliwości i przeszkody czekają młodych artystów.
Zapraszamy 27.11 (wtorek) godz. 17:10 Aula WSTI.

Tematy wykładu:

  • siła pomysłu w grafice
  • łamanie schematów niecodziennymi skojarzeniami
  • problemy i wyzwania techniczne przy tworzeniu grafiki do gier
  • od konceptu do działającej gry – tworzenie nowych światów
  • kierowanie uwagą gracza w surrealnym świecie My Brother Rabbit
  • programy graficzne przy tworzeniu gier 2D
  • jak zostać artystą w gamedevie – dobre portfolio
  • perspektywy zawodowe dla artysty
  • przegląd portfolio dla zainteresowanych

Łukasz Sałata
ukończył studia na WSP w Częstochowie na kierunku artystycznym. Jednak wszystkich umiejętności nauczyły go YouTube i własna praca.

Zaczynał w podstawówce rysując postacie z mang dla kolegów i koleżanek. Później były tatuaże, malunek artystyczny na karoseriach, portrety dla cioci znajomych, fotografia ślubna i reklamowa w kraju i za granicą, ilustracje do reklam i książek.
Od ponad 6 lat pracuje jako artysta w katowickim studiu Artifex Mundi projektując postacie i lokacje o bardzo różnej stylistyce. Ostatnie lata spędził na tworzeniu gry własnego pomysłu – My Brother Rabbit – której premiera miała miejsce we wrześniu tego roku.

Na wykładzie podzieli się swoim doświadczeniem z zakresu tworzenia gier 2d na przykładzie gry My Brother Rabbit oraz opowie jakie możliwości i przeszkody czekają młodych artystów.

Zapraszamy wszystkich zainteresowanych tematem, zachęcamy do przyniesienia własnego portfolio lub wybranych prac, które będziemy mogli omówić po wykładzie.