Uczelnia
Dla kandydata
Dla studenta
Kontakt
Forma
stacjonarna / niestacjonarna
Czas trwania
7 semestrów
Poziom
I stopnia, licencjat
Specjalności
4 specjalności
Cena od
678 zł / rata
W ramach studiów, studenci zdobywają wiedzę i umiejętności potrzebne do pracy w branży graficznej, w tym projektowanie graficzne, projektowanie gier i rzeczywistości wirtualnej, UX design oraz multimedia.
Program studiów obejmuje techniki cyfrowe, zasady kompozycji obrazu, druk cyfrowy, projektowanie serwisów internetowych, identyfikację korporacyjną, animację 2D i 3D, tworzenie koncepcji, fabuł i narracji gier, projektowanie interfejsu, architekturę informacji oraz wiele innych.
Studia licencjackie na kierunku Grafika (7 semestrów w formie stacjonarnej i niestacjonarnej) są odpowiedzią Uczelni na zapotrzebowanie rynku i coraz większe zainteresowanie potencjalnych studentów grafiką. Mając na uwadze możliwości naszych absolwentów na rynku pracy, stworzyliśmy wszechstronny program nauczania, kładący nacisk na dużą liczbę zajęć praktycznych.
Przedmioty artystyczne stanowią ponad 70% godzin zajęć, a nie więcej niż 30% to przedmioty nieartystyczne.
W zakresie sztuk pięknych przekazywana jest ogólna wiedza z temacie historii sztuki, estetyki i designu. Duża liczba ćwiczeń umożliwia praktyczną naukę obrazowania, modelowania i kompozycji.
W zakresie umiejętności informatycznych nacisk położony jest na praktyczne poznanie oprogramowania służącego do modelowania obrazu i dźwięku, edycji mediów strumieniowych, generowania obrazu dwu- i trójwymiarowego oraz DTP.
Kompozycja
Malarstwo
Fotografia
Projektowanie serwisów internetowych
Podstawy animacji i interakcji
Podstawy animacji i interakcji
Fotografia reklamowa
Podstawy grafiki użytkowej
Edycja i montaż video
Absolwenci mają umiejętności kreatywnego i samodzielnego tworzenia treści, aktywnej obecności na rynku pracy, a także umiejętności komunikacji i rozmów z klientami i zleceniodawcami.
Perspektywy zawodowe po ukończeniu studiów są bardzo zróżnicowane i obejmują między innymi pracę w agencjach reklamowych i marketingowych, agencjach graficznych, studiach fotograficznych, firmach tworzących gry komputerowe, programistycznych, poligraficznych, wydawnictwach czy instytucjach kultury.